Naší prioritou jsou občané města Olešnice a budeme dělat vše pro to, aby se zachoval venkovský ráz naší obce a rodáci zde chtěli zůstat a noví lidé zde začít žít.
• Budeme usilovat o oddělení funkce starosty a ředitele školy. Starosta města by neměl zároveň dělat ředitele školy.
• Pokusíme se navrátit chod školní kuchyně pod kontrolu města ukončením smlouvy se Scolarestem, resp. jejím neprodlužováním a zlepšit kvalitu jídel a služeb s tím souvisejících (vaření pro veřejnost a to zejména pro seniory).
• Prosadíme větší podporu mimoškolních aktivit (budeme poskytovat sportoviště zdarma zájemcům, kteří by trénovali mládež, shánět trenéry na atletiku či další sporty a poskytovat jim zázemí a zdroje na vedení mládeže, ...). Zlepšíme informovanost jak rodičů,
• Naší snahou bude zavedení obytných zón na místních komunikacích. Díky tomu dojde ke snížení maximální povolené rychlosti.
• Na problémových místech na hlavních i místních komunikacích budeme hledat společně se SÚS a Policií řešení, která by umožnila zavést aktivní i pasivní prvky ochrany chodců.
• Zavedení technických služeb městu umožní tyto služby poskytovat i občanům a jiným obcím za úplatu, tím bychom zároveň vytvořili nová pracovní místa.
• Budeme usilovat o pořízení zánovního traktorbagru na výkopové práce, kterých je v Olešnici stále dost zejména z důvodu údržby a rozšiřování vodovodu a kanalizace a při dalších stavebních pracích, popřípadě opravách a údržbě místních komunikací.
• Dále budeme chtít nakoupit techniku k sekání trávy a údržby zeleně a zajistit stálého zaměstnance, který bude mít na starosti údržbu zeleně včetně sekání trávy a v zimě údržbu místních komunikací a chodníků.
• Zajistíme vyškolení zaměstnanců na potřebné práce (údržba zeleně – stříhání stromků, strojní zkoušky na traktorbagr atd.).
• Zavedeme transparentní Facility management – správa a údržba nemovitostí (drobné opravy, údržba, plán údržby, topení atd.).
• Budeme klást důraz na tvorbu nového územního plánu s důrazem na hledání nových lokalit a jejich odkupu pro individuální výstavbu.
• Budeme chtít zavést možnost zálohových plateb na vodné a stočné.
• Budeme usilovat o změny v odpadovém hospodářství s důrazem na kvalitu třídění a zavedení moderních metod sběru odpadu.
• Rádi bychom zavedli pevný harmonogram jednání zastupitelstev na rok dopředu (vydání městského
kalendáře s důležitými termíny zaznamenanými v kalendáři – zastupitelstva, vyvážení odpadu, předem známé akce, ...).
• Chceme prosadit pořizování audio záznamů z jednání zastupitelstva a jejich poskytování na webových stránkách města, jejich archivaci a pořízení kvalitní audio techniky pro jejich zaznamenávání. Zároveň navrhneme zveřejňování zápisů z rady města.
• Chtěli bychom prosadit změnu směrnice o zadávání zakázek malého rozsahu, tak aby otevřená soutěž na stavební práce musela být již pro stavební práce s odhadovanou cenou nad 500 tis. Kč
• Zajistíme zpřehlednění webových stránek města.
• Budeme usilovat o provoz Czech Pointu na radnici 5 dnů v týdnu.
E-mail: omolesnice@gmail.com